Ook benieuwd naar de manier waarop Marjan Rintel als nieuwe baas van KLM de Schipholcrisis aanpakt? Per vandaag voor het eerst een vrouw aan het roer van de meer dan 100 jaar oude nationale luchtvaartmaatschappij. Kan zij in deze ellendige fase het verschil maken? Ik hoop van wel, vliegvakantie vierend Nederland zal haar er heel dankbaar voor zijn!

Als de wens van TUI-baas Arjan Kers wordt ingewilligd krijgt Rintel Hanne Buijs als eerste vrouwelijke CEO van de luchthaven als tegenspeler. Ik hoop dat overheid en Raad van Commissarissen inzien dat Dick Benschop nooit had mogen herbenoemd en al veel eerder plaats had moeten maken voor een ter zake kundige opvolger. Jammer trouwens dat die – hoewel voorzichtig uitgesproken – toch wel opzienbarende personele wens van de vandaag als voorzitter van de ANVR aantredende Kers in de landelijke media zo weinig aandacht kreeg.

Rond de Schiphol misère schreef ik al eerder over de speciale VIP-service, waarmee passagiers tegen betaling wachttijden en rijen op de luchthaven kunnen ontwijken. Dat kan via het nogal prijzige VIP Centre en het goedkopere Luxury Airport Services, waarmee ik trouwens op 14 juli mijn vakantie wil beginnen als er plaats is voor mijn boeking. Mijn koffer wordt daags tevoren opgehaald door Luggo, ook een aanrader.

Een reisprofessional stuurde mij een kort verslagje over zijn eigen ervaring met de luxe service. Voor klanten die zich dit kunnen veroorloven een uitkomst.

Het nieuwe reizen!
Vanmiddag ben ik vertrokken vanaf Schiphol met een vlucht van Transavia naar Mallorca. Ik had geen zin in lange rijen en uren rondlopen en wachten voor de check-in en bij de douane.
Toevallig las ik een artikel over LAS om die te vermijden en na het lezen bedacht ik mij dat dit de perfecte oplossing is om nu te reizen vanaf Schiphol. Ik moest om 11.45 uur aanwezig zijn en Karin van Luxury Airport Services stond al bij de vertrekhal op ons te wachten. Als een echte V.I.P. liepen wij langs iedereen.
Binnen 15 minuten alles afgehandeld en we zaten om 12.05 uur lekker rustig een drankje te drinken. Dit is de perfecte manier om in deze drukke periode te reizen vanaf Schiphol!
Voor 2 personen betaal je € 275,00 ex btw.
De service is:
Ontvangst bij afgesproken vertrekhal.
Versneld door check-in, security en paspoortcontrole.
Begeleiding naar Airline Lounge (indien van toepassing).
Assisteren bij boarding & begeleiding naar het vliegtuig.

jan@lokhoff.nl

Reacties/ Graag. Wel met vermelding van de volledige naam.

Author

1 Comment

  1. Adrie van Rooij Antwoorden

    Idd een uitkomst. Maar eigenlijk ook belachelijk dat zoiets kan. Straks gebruikt Schiphol nog las argument ‘ja, had je maar LAS moeten gebruiken, dan had je de vlucht wel gehaald. Het is dus niet ONZE schuld maar je eigen zuinigehdi; je wile immers voor je gezinnetje van 5 personen geen €687,50 uitgeven om op tijd te zijn. Tja, eigen schuld,dikke……overmacht voor ons!’

    Afschaffen dat LAS. En reisbranche mensen die zich dit kunnen en vooral willen veroorloven hebben ergens een steekje. Los.

Write A Comment